Trenutno pregledavate “Take on me” grupe a-ha dosegao više od milijardu pregleda na YouTubeu
  • Kategorija objave:NOVOSTI / Strano

“Take On Me”, glazbeni videospot jednog od najvećih hitova grupe a-ha i jedan od najgledanijih videospotova iz ‘80-ih, dosegao je respektabilnu broju od čak milijardu pregleda na YouTube platformi! Norveški sastav tako se pridružio ekskluzivnoj grupici rijetkih glazbenih zvijezda koje su dosegle ovu značajnu prekretnicu.

Video za “Take On Me” postao je globalni fenomen 1985. godine kada je pjesma ušla na prvo mjesto glazbenih ljestvica u 36 različitih zemalja i postala jedan od najprodavanijih singlova svih vremena. Danas se video pridružuje klubu od milijardu puta pregledanih videospotova. Ovaj status dosad su uživale pjesme “November Rain” Guns N’ Roses, Nirvanin hit “Smells Like Teen Spirit” i “Bohemian Rhapsody” legendarne grupe Queen, kao pjesme nastale prije osnutka YouTube platforme 2005.

Diskografska kuća Rhino, koju u Hrvatskoj zastupa Dancing Bear, proslavila je ovu lijepu vijest posebnim kolekcionarskim setom dostupnim isključivo u online prodaji. Tako obožavatelji grupe a-ha mogu postati vlasnici VHS kasete s originalnim video spotom, te majicom i ekskluzivnim reprodukcijama crteža animatora spota Michaela Pattersona i Candace Reckinger koje su potpisali članovi sastava.

Glazbeni spot nedavno je predstavljen u restauriranoj i remasteriranoj verziji u 4K rezoluciji. Remasterirana verzija koristi modernu tehnologiju kako bi dramatično poboljšala svoju vizualnu kvalitetu te izgleda jasnije i oštrije nego ikad prije. Video za “Take On Me” kakvog danas svi znaju je zapravo drugi video koji je snimljen za pjesmu. Original, koji je objavljen 1984., zamijenjen je 1985. kada su a-ha pjesmu ponovno snimili u režiji Stevea Barrona. Ta je inačica osvojila maštu publike svojim inovativnim spojem žive akcije i rotoskopiranja, tehnike koja se nikada prije nije koristila u glazbenim spotovima, za čiju je realizaciju bilo potrebno 16 tjedana i više od 10,000 crteža.

Kako je izgledala ova avantura stvaranja jednog od najgledanijih videospotova u povijesti možete pogledati u trodijelnom dokumentarcu na YouTubeu.